Mijn geheime gameproject

Terwijl ondergetekende schrijft, cijfert, plannen smeedt en zich bezighoudt met de mondainere taken in het bedrijf dat hij desondanks zelf heeft helpen oprichten (iemand moet af en toe nieuwe koffie en vuilniszakken gaan halen), zit de gamestudio Hippo Point Interactive gebogen over liefst drie projecten. Een ervan is een Xbox Live Arcade-game, die dit najaar op de markt zal komen: een ‘run-and-gun-shooter’ die we de titel Out of Bullets hebben gegeven. Eerder dan dat (we mikken op een lancering in mei) komt er al een iPhone-puzzelgame dat Factory heet. En over een derde gameproject, waarvoor we een kleine innovatiesubsidie kregen, kunnen we voorlopig nog niets lossen. Alleen wat laten zien, tiens. Hier is een beeld van een van de hoofdpersonages uit dat project. Het is een render van het afgewerkte 3D-model, dus het geeft een goeie indicatie van hoe het eindresultaat eruit zal zien. Sweeeet, niet?

afbeelding-1

Advertenties

Reacties zijn gesloten.